Ajutor - Livrarea Produselor

Comenzile vor fi livrate la data si ora stabilite in momentul confirmarii telefonice a comenzii.
Termenul de livrare poate varia in functie de produsul comandat si de disponibilitatea sa. Pe pagina de detalii a fiecarui produs veti gasi termenul estimativ de livrare. In cazul in care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul va va informa despre acest lucru in momentul confirmarii telefonice a comenzii. In aceasta situatie operatorul va va comunica noul termen de livrare. Aveti optiunea de a alege intre a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv.

Costul de transport variaza in functie de caracteristicile comenzii (volum, greutate, valoare, destinatie, metoda de plata). El este calculat automat si afisat in pagina de finalizare a comenzii. In cazul in care doriti sa obtineti o estimare initiala, va rugam sa adaugati produsele dorite in cos si sa folositi butonul Estimare Transport (din cosul de cumparaturi). Pentru aceasta estimare este luata in calcul plata in numerar. In cazul in care selectati ca mod de plata transferul bancar, costul de transport va fi mai redus. Valoarea finala a costului de transport va fi afisata in ultima pagina din procesul de comanda, inainte de finalizarea efectiva a comenzii.
In Bucuresti comenzile sunt livrate cu agentii nostri sau prin intermediul Fan Courier.
In provincie livrarea se face prin intermediul firmei de curierat Fan Courier - vezi reteaua de acoperire.
Daca doriti sa luati legatura cu cel mai apropiat centru teritorial Fan Courier - click aici.
In cazul in care constatati ca pachetul dumneavoastra a sosit avariat sau desigilat va rugam sa-l refuzati (mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare) si sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.
Cum caut Cum comand Cum platesc Cum primesc